0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

*

Offline adymedia

  • *****
  • 80
  • Constructie site, magazin online, aplicatii Excel
    • AdyMedia.ro
SEO (Search Engine Optimization) - Procesul SEO
« : August 13, 2016, 08:39:05 a.m. »
   Pașii de parcurs pentru a optimiza site-ul, cum ar fi:

  • descoperirea cuvintelor sau expresiilor pe care le folosesc oamenii pentru a căuta produsele sau serviciile tale;
  • îmbunătățirea conținutului site-ului.
   De ce SEO este un proces continuu și care sunt pașii necesari pentru a-ți atinge obiectivele? Nu există scurtături pentru SEO care să te ajute să-ți imbunătățești vizibilitatea în fața oamenilor interesați de produsele sau serviciile tale.

   Primul pas este cercetarea cuvintelor cheie. Vei descoperi cuvintele pe care oamenii le folosesc atunci când caută produse sau servicii similare cu ale tale. Când stii ce caută potențialii tăi clienți, îți poți optimiza conținutul site-ului și oferta pentru a se potrivi cu ce caută.

   Procesul SEO nu se termină niciodată pentru că trendurile apar și dispar. Oamenii își schimbă comportamentul și motoarele de căutare evoluează permanent. Pe tine te interesează ce impact au aceste schimbări asupra site-ului și cum poți atrage trafic organic.

   Iată 4 sfaturi despre cum poți rămâne la curent cu lumea motoarelor de căutare:
1. Învață cum funcționează motoarele de căutare. Mulți oameni au bloguri care oferă informații despre update-uri, noi funcții, schimbări de algoritmi și sugestii despre cum poți optimiza un website.

2. Stai cu ochii pe schimbări și vezi cum îți influențează site-ul. Poți descoperi că cel mai mare motor de căutare a făcut modificări care îmbunătățesc experiența utilizatorilor pe device-uri mobile. Dacă site-ul tău nu e optimizat pentru device-uri mobile, ar fi bine să îl updatezi pentru a fi mobile-friendly.

3. Inspiră-te de la alte website-uri. Oferă transport gratuit? Sunt active pe rețelele sociale? Își updatează conținutul în mod regulat? Adoptă acele practici care se potrivesc afacerii tale.

4. Vorbește cu clienții tăi. Ei au cele mai bune idei în privința conținutului care îți lipsește. De la ei poți afla ce produse au nevoie, ce funcționalități s-ar potrivi pe site-ul tău. Dacă îi asculți cu atenție pe clienți cum vorbesc despre produsul tău vei găsi cuvintele cheie. Cu siguranță vor folosi aceleași cuvinte și în căutări.

   Acesta este procesul continuu de optimizare pentru motoarele de căutare. Pur și simplu trebuie să înțelegi ce așteptări au vizitatorii de la site-ul tău. E bine să-ți păstrezi flexibilitatea pentru a face schimbări atunci când e nevoie.


Nu banii multi produc calitatea, ci oamenii priceputi! - http://www.adymedia.ro